aa
LS 2023/2024 - Didaktika angličtiny pro 1. stupeň ZŠ (UCV/1DA1)
Cílem odborného předmětu Didaktika angličtiny pro 1. stupeň ZŠ - UCV/1DA1 je seznámit studenty se základními pojmy a principy cizojazyčné výuky. Je zaměřen především na vedení hodiny v anglickém jazyce, plánování hodiny a plánování sekvence hodin, roli učitele a charakter…
aa
LS 2023/2024 - Didaktika angličtiny pro 1. stupeň ZŠ (UCV/1DA3)
Odborný předmět Didaktika angličtiny pro 1. stupeň ZŠ UCV/1DA3 navazuje na odborný předmět UCV/1DA2. Cílem odborného předmětu UCV/1DA3 je prohloubit znalosti klíčových pojmů a principů cizojazyčné výuky a seznámit studenty s historickým vývojem a současnými trendy v této o…
aa
LS 2023/2024 - Oborová didaktika 2 (UCV/4OBDV)
Oborová didaktika je klíčovou disciplínou učitelského vzdělávání, která navazuje na obecnou didaktiku. Cílem předmětu tedy je:
1. Získat komplex vědomostí, dovedností, návyků a postojů pro vzdělávání žáků v předmětech konkrétního zaměření na základních a středn…
aa
ZS 2023/24 - Kurikulum všeobecně vzdělávacích předmětů a odborných předmětů (UCV/3KURP)
Předmět navazuje na výuku obecné didaktiky a zaměřuje se na otázky související s cíli a obsahem vzdělávání a výuky. Poskytuje studentovi příležitost poznat platné kurikulární dokumenty, naučit se zpracovat učivo pro přípravu na výuku a vybrat si vhodné kurikulární mater…
aa
ZS 2023/24 - Obecná pedagogika (UCV/1OBPD)
Obecná pedagogika je v rámci pedagogických věd základní pedagogickou disciplínou, usilující o systematizaci a interpretaci pedagogických jevů a zákonitostí, čerpající nejen z teorií společenských, ale rovněž přírodních věd a poznatků pedagogického výzkumu. Přináší ori…
aa
ZS 2023/24 - Oborová didaktika 1 (UCV/3OBDV)
Oborová didaktika je klíčovou disciplínou učitelského vzdělávání, která navazuje na obecnou didaktiku.
aa
ZS 2023/24 - Přírodovědný a společenskovědní základ na 1. st. ZŠ (UCV/1PZ3)
Předmět je zaměřen na tematický okruh Lidé a čas. Cílem je také vést studenty k utřídění a prohloubení si poznatků z historie českého státu a těchto poznatků umět využít v didaktickém zpracování vyučovacích hodin. Pro to, aby student mohl připravit kvalitní vyučovací…